Uveljavljanje pravic iz zavarovanj
Kako uveljavljate Halo Doktor (splošni zdravnik na daljavo)?
| 1. KORAK | 2. KORAK Za posvet z zdravnikom lahko izberete: - takojšnji video klic (praviloma v roku 15 minut) ali - se naročite na prosti termin, ki vam ustreza (video ali telefonski klic). | |
3. KORAK |
| 4. KORAK |
Kako uveljavljate zdravstvene storitve?
I. Če nimate napotnice osebnega zdravnika in želite posvet:
1. KORAK Izkoristite storitev HALO DOKTOR - video posvet z zdravnikom.Pridobili boste diagnozo in navodila za zdravljenje ter izvid z morebitno napotnico, s katero vam organiziramo nadaljnji potek zdravljenja v okviru vašega zavarovanja. Za storitev se prijavite na halodoktor.si/generali. | |
ALI | |
2. KORAK NAROČIMO VAS V AMBULANTISpecialist vam postavi diagnozo in vas po potrebi napoti na nadaljnje zdravljenje (operacijo, fizioterapijo …). | |
IN NATO | |
3. KORAK Zavarovalnica PLAČA STORITEVIzjema so le zdravila na beli recept, ki jih plačate v lekarni sami. Prijavo in račun pošljete na Asistenco zdravje in denar vam vrnemo na vaš TRR. |
II. Če imate napotnico osebnega zdravnika za specialista ali vam je HALO DOKTOR zdravnik izdal izvid z napotnico ali imate izvid zdravnika specialista:
pokličite ASISTENCO ZDRAVJE na 080 81 10 ali prijavite E-Prijava škodnega dogodka
Kako uveljavljate izplačilo zavarovalnine?
Zavarovanec, ki se je poškodoval, je dolžan prijaviti nezgodo takoj, ko mu zdravstveno stanje to omogoča. Upravičenec mora ob prijavi zavarovalnega primera in v postopku uveljavljanja pravic predložiti naslednje listine:
| ||
| ||
| ||
Zavarovalnino bomo izplačali v roku štirinajstih dni od dneva, ko sta ugotovljeni naša obveznost in njena višina.





na vrh